2013. május 16., csütörtök

Megpihenés

Rebekának fülgyulladása lett, de hál' Istennek még épp időben elkaptuk a dolgot és úgy néz ki, antibiotikum nélkül egyszerű fájdalom- és gyulladáscsökkentő kúrával megússzuk.
Ellenben én egy hete nem alszom (mert hogy szegény Rebusnak fáj a füle és kb. óránként-félóránként felsír éjjel)... úgy érzem, mintha azzal kísérleteznék, hogy pontosan mennyi az az alvás, amivel még kibírja az ember a következő napot. Azt hiszem még közvetlen a születése után sem volt ennyire durva a helyzet :(

Szóval a mai nap kicsit mélypont volt számomra, kezdtem feladni. Most végre elaludt a kis drágám, úgyhogy volt egy kis időm pihenni. És már nagyon nagy szükségem volt némi bátorításra, úgyhogy Bibliát olvastam, imádkoztam (meg ettem is, mert mostanában arra sem volt időm :)

Most mindennemű kommentelés nélkül csak megosztok veletek néhány igét, amikkel Isten bátorított.


"Therfore, my dear brothers, stand firm. Let nothing move you. Always give yourselves fully to the work of the Lord, because you know that your labor in the Lord is not in vain." (1Corinthians 15:58)

"Miért mondod ezt, Jákob, 
miért beszélsz így, Izrael:
Rejtve van sorsom az Úr előtt, 
nem kerül ügyem Isten elé.
Hát nem tudod, vagy nem hallottad, 
hogy örökkévaló Isten az Úr?
Ő a földkerekség teremtője, 
nem fárad el, és nem lankad el,
értelme kifürkészhetetlen.
Erőt ad a megfáradtnak,
és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
Elfáradnak és ellankadnak az ifjak,
még a legkiválóbbak is megbotlanak.
De akik az Úrban bíznak,
erejük megújul,
szárnyra kelnek mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg,
járnak és nem fáradnak el."
(Ézsaiás 40:27-31)

"Aki a Felséges rejtekében lakik,
a Mindenható árnyékában pihen,
az ezt mondhatja az Úrnak:
Oltalmam és váram, Istenem, akiben bízom! (...)
Tollaival betakar téged,
szárnyai alatt oltalmat találsz,
pajzs és páncél a hűsége. (...)
Ha kiált hozzám, meghallgatom,
vele leszek a nyomorúságban,
kiragadom onnan és megdicsőítem őt.
Megelégítem hosszú élettel,
gyönyörködhet szabadításomban."
(Zsoltárok 91:1,2,4,15,16)

"Do not grieve, for the joy of the Lord is your strength."
(Nehemiah 8:10)

"De ő ezt mondta nekem:
Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz."
(2Korinthus 12:9)


Hát ízlelgessétek őket, nekem nagyon sokat adtak ebben az időszakban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése