2013. március 26., kedd

Vércseppek a kiságyban

Nem, ez nem egy béna horrorfilm címe, ez a valóság! A minap vércseppeket találtam Rebus lepedőjén. Először kicsit megijedtem, aztán eszembe jutott, hogy egy 3 gyerekes anyuka barátnőm még korábban említette, hogy ha esetleg egy kisebb vérfoltot találnék a kiságyban, ne kapjak azonnal szívrohamot, az lehet csak a fogzástól van. Való igaz, az ezt megelőző éjszakánk elég sokszor kelős volt, nehezen aludt szegény manónk, gyakran felsírt (mondjuk derekasan állta a küzdelmet és az esetek kb. felében ügyesen visszaaltatta magát a drágám). Szóval gyorsan megnéztem az ínyét (illetve inkább próbáltam, mert nem nagyon engedte), de fogat nem találtam. Felhívtam a fentebb említett barátnőmet és megnyugtatott, hogy bizony ez nagyon valószínű, hogy a foga lesz és ne lepődjek meg, ha még sokáig nem látom a fogacskát, mert elég aprólékosan, szakaszosan töri át az ínyt (és ilyenkor mindig vérezhet is egy kicsit).
Szóval továbbra is várjuk az első fogakat, Rebus addig is lelkesen rág és nyálzik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése