2013. szeptember 3., kedd

2013 nyara

Én már lélekben búcsúzom a nyártól, készülök az őszre :) Nagyon szeretem az őszt, már idén is alig vártam, hogy végre megérkezzen.

Olyan különleges érzés most nekem, ahogy egyre inkább belépünk az őszbe, valahogy visszatérnek az egy évvel ezelőtti emlékek, amikor már nagyon vártuk, hogy végre megérkezzen Rebus... életünk egyik legizgalmasabb ősze volt, az biztos :)
Pedig eltelt egy év, fejben már tervezgetem Rebeka 1. szülinapját... nagyon gyorsan elszaladt ez a nyár és nagy változásokat hozott, mert Rebeka bizony belejött előbb a kúszás, majd a mászás tudományába és most már az egész lakást bejárja, mindenhova követ a kis pindur! :) Pont tegnap itt játszott még este a nappaliban, mondtam Sándornak, hogy addig gyorsan elszaladok lezuhanyozni. Alig léptem be a zuhanykabinba, már láttam, hogy egy aprócska kéz nyitja az ajtót és elégedett vigyorral mászik be a fürdőszobába a kislányom, mintha csak azt mondaná "megvagy Anya!!!" :)

Szóval búcsúzom a nyártól egy kis fotóválogatással a kedvenc képeinkből:





Férjhez adtuk egy kedves barátnőmet:

Koszorúslány voltam :)

Családi mókázás az ifjú párral



3 éves házasok lettünk:

A gyönyörű meglepetés csokrom
Úton a tapas bárba!

Nyaralás Vajtán:

Rebussal a strandon



Megünnepeltük Apa szülinapját is :)

Rebus így köszöntötte
Sokat kirándultunk:

Sándor és Rebus a Gellért-hegyen

Szép nyár volt, én már alig várom a folytatást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése