2013. április 20., szombat

Egy kis reklám:könyvrendelés külföldről

Nagy-nagy felfedezést tettem a minap és gondoltam megosztom veletek is.

Nővérkém jóvoltából hozzájutottam egy nagyon jó kis könyvhöz, ami annyira felüdít minden alkalommal, amikor csak lehetőségem nyílik kicsit olvasni. A könyv címe egyébként The Mission of Motherhood Sally Clarksontól. Szívből ajánlom mindenkinek, aki anyuka vagy annak készül ;)

De most mégsem magát a könyvet szeretném reklámozni (na jó, kicsit azt is :), hanem egy olyan weboldalt, ahonnan angol nyelvű könyvek rendelhetők és aminek alaposan utána jártam, elvileg teljes mértékben megbízható és egyszerűen használható:  The Book Depository

Már régóta problémát okozott nekem, hogy annyira nehezen lehet hozzájutni jó kis, Magyarországon nem megjelent könyvekhez! Eddig ezt családon belül mindig úgy oldottuk meg, hogy a nővéremen keresztül rendeltünk az amazon.de-ről, dehát mégsem lehet ő az örök szállítóm! Úgyhogy nézelődtem, hátha van valami jobb lehetőség mint az amazon vagy az ebay, mert sajna ők elég borsos szállítási költséggel dolgoznak :( Illetve tudom, hogy vannak itthon is idegen nyelvű könyvesboltok, de ott meg elég szűk a választék, a legtöbb olyan könyv, ami engem érdekelne nem volt meg nekik.

És így találtam meg ezt az oldalt! Én személy szerint még nem rendeltem tőlük (de határozottan tervezek, mert rengeteg könyv megvan a "reading list"-emről), viszont olvastam sokak tapasztalatait az oldalról és 100%-ban pozitívnak tűnik.
Ami nekem tetszik: nincsenek rejtett költségek, pl. nincs szállítási költség (nyilván van, de az a könyv árába van beépítve, szóval nem kell még azt is külön rászámolni), lehet simán a magyar bankkártyával fizetni, elvileg max. 1 hét a szállítási idő és elég nagy a választék.
Ja és a könyvek nem tűntek olyan halálosan drágának, bár én csak azt a néhányat néztem meg, amik kifejezetten érdekeltek.

Szóval ha angol nyelvű könyvet szeretnétek beszerezni, tádám!

Ui.: Lehet ám, hogy nem is olyan nagy felfedezés és rajtam kívül már ismertétek? Na mindegy, én azért örültem magamnak :)


UPDATE (2014.02.19.): Azóta már több könyvet is rendeltem tőlük és maximálisan elégedett vagyok! Minden könyv 1 héten belül megérkezett, szép állapotban. Mastercard-dal teljesen problémamentes a fizetés. Egyszer előfordult olyan is, hogy egy könyvből 2 példányt rendeltem, de csak 1 volt nekik raktáron, ezt pár nap múlva e-mailben jelezték és visszautalták a második példány árát. Szóval én ajánlom őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése