2012. április 16., hétfő

Holnap kezdem a 12. hetet!

Bizony, mindjárt itt az első trimeszter vége!! :)
És jelentem, gömbölyödöm ;) Persze még mindig inkább a puffadás, de aki ezt nem tudja az már határozottan pocakosnak lát! Vicces érzés :)

Ma voltam a védőnőnél is, először. Nagyon kedves volt, elhalmozott egy csomó anyaggal (kismama újság, 2 CD!, terhességi kisokos stb.). Megmérte a vérnyomásom meg kifaggatott mindenről és átmentem a teszteken :)
Most még hátra van néhány vizsgálat, aztán április 24-én genetikai ultrahang, végre megláthatom a picurt!!

Egyébként továbbra is jól vagyok, kicsit talán fáradékonyabban, de amúgy semmi különös. És már Sándor is egészen kezd belerázódni a kispapaságba :)

Mellékelek két képet az esti pocakról, hogy Ti is láthassátok! :)

pocak (11+6)

Pocak közelről (11+6)

További minden szépet és jót!
Regi meg a baby :)

1 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó, hogy már látni is!!! :) Mondanom sem kell, hogy milyen jól áll neked a terhesség Regus!!!!
    Pusszi

    VálaszTörlés