2012. április 11., szerda

Bevezető


Mivel nem akarom mindig ugyanazt mindenkinek elmesélni a babavárásról (és ráadásul sokatokkal csak ritkán találkozom) úgy döntöttem, hogy blogban írom le az aktuális babafejleményeket :)
Szóval ez lenne a blog, ami megörökíti nektek (és persze nekünk is! :) az izgalmas pillanatokat.

Jelenlegi helyzet:

  • Most kezdtem el a 11. hetemet, szóval lassan túl leszünk az első trimeszteren :)
  • Eddig minden nagyon szuper, teljesen jól vagyok - vagyunk! :) A legnagyobb problémám a puffadás volt, evés után borzasztóan nagyra dagadtam, pedig még egy kilót sem híztam. De a napokban mintha ez enyhülni látszódna.
  • Pont ma voltam terhesgondozáson, kaptam mindenféle beutalókat meg átirányítottak a védőnőhöz is - aki a telefonban amúgy nagyon rendesnek tűnt.
  • Azt továbbra is elég intenzíven érzékelem, hogy a baba készítgeti a helyét, főleg esténként, olyankor fájdogál az alhasam, de azt mondta az orvos, ez normális. Legalább már ennyit tapasztalok a kis jövevényből :)

Legközelebb április 24-én megyek ultrahangra, ott vizsgálják majd meg részletesen a babót (nyakiredő vizsgálat meg egyebek). Addig még hátra vannak a különböző szűrővizsgálatok, most azokon próbálom átverekedni magam :)

Majd még jelentkezem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése